پنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ |۲ صفر ۱۴۴۶ | Aug 8, 2024
قدردانی سبزپوشان تیپ زرهی حضرت حجت(عج) از خبرنگاران

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ زرهی حضرت حجت(عج) با بیان اینکه خبرنگاران افسران جنگ نرم و جهاد تبیین هستند، گفت: برخورداری از تقوا در تهیه خبر، داشتن غیرت ملی، مردمداری، تهیه منصفانه آن چهار ویژگی مورد نیاز در کنار تخصص برای خبرنگاران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، مسئول نمایندگی ولی فقیه و جانشین فرماندهی تیپ زرهی حضرت حجت(عج) به مناسبت 17 مردادماه روز خبرنگار، باحضور در مرکز صدا و سیمای آبادان از خبرنگاران فعال قدردانی کردند.

این مراسم نخست با قرائت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد و در ادامه آقای رضایی مدیرکل صدا و سیمای آبادان به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده پرداخت و گفت: این مجموعه از مراکز قدیمی صدا و سیمای در سطح کشور است و موفقیت های قابل توجهی را در طول فعالیت خود داشته است.

همچنین حجت الاسلام سید عبدالطیف طباطبایی مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ زرهی حضرت حجت(عج) با تبریک روز خبرنگار به تلاشگران عرصه خبر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه رسانه، بیان کرد: خبرنگاران باید به خود افتخار کردند که این روز به نام شهدای رسانه مزین شده است.

وی ادامه داد: خبرنگاران در تمام عرصه ها حضور فعال دارند و در کنار نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب ایران همگام با آنها حرکت می کنند. خبرنگاران صحنه های خطر را برای خدمت رسانی به مردم به جان می خرند و در تمامی عرصه های از جمله محرومیت زدایی و بلاهای طبیعی، پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ زرهی حضرت حجت(عج) با اشاره به اینکه رسانه در آگاهی بخشی جامعه نقش ارزنده ای را ایفا می کند، افزود: صدا و سیما یک دانشگاه است و مربیان آن خبرنگاران هستند که با تهیه و تنظیم آن به آگاهی مردم می رسانند.

حجت الاسلام طباطبایی با بیان اینکه خبرنگاران افسران جنگ نرم و جهاد تبیین هستند، گفت: برخورداری از تقوا در تهیه خبر، داشتن غیرت ملی، مردمداری، تهیه منصفانه آن چهار ویژگی مورد نیاز در کنار تخصص برای خبرنگاران است.

وی خاطرنشان کرد: صدا و سیمای مرکز آبادان از بدو تأسیس تا کنون نقش بی بدیلی در اطلاع آرسانی و آگاه سازی به ویژه در دوران هشت سال دفاع مقدس داشته است.

در پایان نیز سرهنگ پاسدار جهانگیری جانشین فرماندهی تیپ زرهی حضرت حجت(عج) با تبریک روز خبرنگار، از زحمات و همکاران خبرنگاران در عرصه اطلاع رسانی قدردانی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha